"ДСК Директ" вече е достъпна за всички клиенти

Платформата за електронно банкиране на банка ДСК - "ДСК Директ" е достъпна за всички клиенти, които имат интернет връзка на своите компютри, съобщиха от трезора. "ДСК Директ" предлага допълнителен достъп до средствата на клиентите, като банкирането се осъществява не само в банковите салони, но и вкъщи и в офиса в удобно време. За да получат достъп до "ДСК Директ", клиентите трябва да заявят ползването на услугата в най-близкия до тях клон на банката. Чрез "ДСК Директ" клиентите имат достъп до SMS услуги - съобщения за постъпления по сметка, за автоматизирано плащане от разплащателна сметка, за платена/неплатена комунална слуга, за наличност по сметка в началото на всеки работен ден, извършена транзакция с карта, минимална сума за револвиране по карта и др.
Услугите, извършвани от Call center на банка ДСК, който работи денонощно 7 дни в седмицата, са достъпни на тел. 0700 10 375. Чрез Call center клиентите могат да получат информация за наличност и движение по сметки и банкови карти, да блокират или да активират карта, да променят дневния лимит по картата, да плащат сметки за телефон към БТК и Глобул, да заявяват SMS услуги.
Източник: Bank.bg
Коментари:
(Екипът на Bank.bg си запазва правото да премахва коментари с нецензурно съдържание както и такива, които не са написани на кирилица)